BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 10, 2009

koba noh.

Täna hommiukul Prääma ja siis Kirna. Tõin Hobused ära. Puhastasin ja andsikn kaera. Viisin siis Viplala ära. Rossukas valma ja paltsilre Hüpekas. Ütleme siis nii, et ponii on super tubli. IUgastahes algseid takistus hüppas täiega hästi ja oli üldse väha tubli hakkas ise tõkkele minema jne. Siis pisime kõrgemaid hüppama. Ma ei saa midagi teha, et ma arvan, et need olid noore hobuse jaoks liiga rasked.. Raske pööre ja okser. Hmm.. Ise olin vägagi kahtlev ja ei osanud midagi tõkke ees teha. Siis lasin kaks korda tõrkuda. aga ei arva, et enda vigade eest pekas hobust karistama. Igastages siis pidime veel kõrgemat lattaeda hüppama. Ma ei suutnud talle lihtsalt selgeks teha ja siiis hüppasime sisse või läbi ja nii kaks korda. ja siis lasi Maie ära lõpetada. Hmm.. väga mööda. Igastahes ise suutsin nende käkkerdus- hüpetega maha jääda ja niisama talle koormaks olla. Kahju oli. siis jahutama. Hüppasin ikkagi kotte korra, sest tahtsin trenni positiivselt lõpetada. sry aga noh. Veelenam olen selles, mis toimub pettunud. Ise olen küll vägagi nõrgaks jäänud aga nii ma ikkagi ei teeks.

0 comments: