BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 27, 2008

Tere ;)!

Tahtsin ka siis oma suksude tegemistest kirjutada. Loen koguaeg teiste blogisid ja tekkis kah mõtte enda oma teha..Kuigu ei tea kui palju seda täita jõuan.

Kõigepealt mõtlesin neid natuke iseloomustada:)

VIPLALA!
Sündinud: 24 Aprill 2002
Tõug: Tori
Sugu: Mära
157 cm kõrge
Ema: Himba (i. Hermelin ,e. Himbra)
Isa: Vodevil
Omanik: Mina:)
Asutseb Präämas:)
Temaga olen päris kaua koos olnud. Algul oli ta Türi TMK hobune, kuid alates sügisest Minuu! Üks arg ,kuid väga südamlik ja hea hobune. Viplalaga olen mässanud juba pea 3 aastat .

ROSANOVA!
Sündinud: 17. Juuli 2006
Tõug: Eesti hobune
Sugu: Mära
Viimati mõõtes 142 cm :)(aga nüüd on vist kasvanud)
Ema: Tepsi (e. Pepsi)
Isa: Rallik
Omanik: Maie Kukk
Asutseb Kirna tallis:)
Üks kallis ülbik.Tubli ja asjalik tegelane:P .Eestlane nohh.
Temaga hakkasin tegelema niisama.. Lihtsalt võtame noored ja siis läheme nendega jalutama..Kuid mul pold noort võtsin selle punni koplist ja siiamaani olen temaga siis tegelend.
Mingi 1,5 aastat juba v? :O












0 comments: