BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, December 30, 2008

...

Nojahh...Täna hommikul(12 paiku) läksin siis Kirna( Kõigepealt jäime muidugi bussist maha xd- Els, Pilku ja mina-aga saime pilku vanematega) , lõpuks ikkagi mingi 20 minta passisin seal ja siis kutsusin auto järgi ja läksin Prääma. Tegin Viplala boksi ära ja niisama vahtisin neid.
Siis sain autoga Kirna tagasi..vahetasin uuesti riided ära. Siis mindi trenni...Hüppetrenni:)Ma olin ikka fotograaf . Mingid videod ja värki. Hmm peale seda siis mässasin niisama(Tatikad(loe: noorhobused)lõhkusid oma ükse ära ja parandasin seda), puhastasin Rosanova ära ja ootasin Liinut. Ta läks Virsuga sõitma ja ma püütsin siis kordet teha. Asi selles oligi, et püütsin. Algul ainult pani traavi..Ma mingi tahtsin sammule võtta. Aga jh ega ei saanud küll. Siis jälle läheb traavi ja üks hetk ühest ringi otsast teisse( ei tea kuidas see välja näeb aga jh!) täis kiirendusega ja siis tõmbas lahti ja kimas Virsu juurde. Siis seal võtsin kinni ja siis tegi edasi jubala ilusti kordet..Kuulas kõike ja värki (lamp.) Ainult kui Liinu küsis 'Hakkas normiks v?' siis pööras 5 sek peale seda ära jälle aga sai kohe normi jälle. Keerasin siis teise külje ja alguses oli norm..Tegi ilusti ja värki.TUBLI:) Ega see kaua ei kesnud ,hakkas jälle kimama..Traavis ja keeras ennast risti( Näoga minu poole ja kui tagasi tahtsin panna siis tõmbas nokka...Aga vähe noh. Mitu korda järjest nii) Siis tegin traavi ja mõtlesin , et nüüd on hästi ja lõpetan ära ..Ma tõesti ei tea kas ta loeb mu mõtteid või mis?!..Igastahes siis pööras ära hakkas kimama ja siis viskas perset minu poole veel:S..Mõtlesin ,et nüüd tõmbab lahti ka veel..Aga suutsin end kokku võtta ja ei saandki minema panna..Siis tegin veel natuke ja enam ei mõeld ka lambist..kui norm oli lõpetasin ära..Siis läksime jalutama.
Vaatasin mingi päev kuidas Liinu ja Gerda noortele (soojaverelistele) kordet õpetasid ..tõmbasid natuke ja kohe oli norm..Aga jh Eestlase jonn nohh:)
Pärast hakkasin koju minema siis riided vahetatud ..avastasin, et Rossu on seal vabapidamine juures juu.(et juua ei saaks peale trenni) Jooksin siis:)

1 comments:

unsa88 said...

Kle Epp oli näha jah et kohe täiesti unustasid selle Roosinupu sinna vahekäiku ,ise oleks koju läinud :D::D.