BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 6, 2009

Mõttetu.

Täna siis Kirnas. Puhastasin Rosanova ära ja siis tõmbasin Bellaka ka üle. Kedagi peaaegu polnudki seal. Ainult Minni, Säsil ja Joonas. Niisama ja lampi veits.
Koolis oli kah lamp. Kuna meil 2 viimast ( 7ja 8 tund) kekad. Aga jh naljakas oli ja pidime mingeid seljapainutusi tegema.Kuna niii naljakas oli siis Kaitsa( keka õps.) tuli minu juurde ja siis küsis, et ainutl 3 kõksu jõuadki. Ma naerukrampides. Siis hakkas ajama , et siis ei ole kunagi pensionisamba tegemiseks raha ja siis olen sellepärast vaene..sest tervis on kõige alus ja siiis olen haige ja seepärast pean neid painutusi tegema..Ma jälle täiega naersin ja ei suutnud liigutada ka. Ma ei saanud milleskti aru:):D:D:D:D:D
Lõpuks saime poole tunni pealt ära ja kõndisin jala koju.siis läksin 4 aeg pussi peale.

0 comments: