BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 7, 2009

Lõpuks ometi.

Niisiis. Arvuti mingi nädal aega paranduses ja pole midagi kirjutada saanud.
Aga ei teagi.. Laupäeval olid võistlused. Hobune oli tubli. Enne seda trennid just eriti hästi ei läinud. Nüüd ka peale võistlusi mitte. Peale võistlusi korde ja Rossukat jooksutasin vist.
Päev enne võistlusisõitsin. andsin Elsule korra Viplalaga jalavahetusi proovida. Keersa hobuse küllili.. No tore küll.. Kõik oli mudane.. Terve pool hobust ja sadul.. hea tüüp ''murdis '' täpselt porilogus. Ei noo jah . Tegin asjad korda ja värki.

Üks päev hüppasin.. Päitsetega jällegi. Päris tubli suks. Andsin Elsukle ja Gerdale ka proovida. Üksikut tünni ka veel. Gerda sain üle ja siis kui mina teiselt poolt siis mööda, teine kord üle.. Vihane sitakott olen ikka. Isegi oma hobusega ei saa hakkama. Rulli ka susserdasin. algul hüppas.. mina mingi lendasin jälle ja täiega jalaga posti. Siis järgmine kord tõrkus.. Siis ilusti. Kuradi hea hobune ikka !
Rossukaga hüppasin eile. Käisin alla. Peneroll.. ja ei liikunud ja tõrkus.,. mauidu ka ei viitsind liikuda. Ma olin ka jälle nii tubli ja suutsin jalad koguaeg seeljale ajada,.. Viplalaga ka. Täiesti kohutav. Vaatan pilte ja lihtsalt MASENDAV!.
Nüüd eile ja täna olen Viplalaga ratsastusega vaeva näinud.. Mõnus.. kuigi parem pool ikka sitt.. ei painuta.. aga muidu kõvasti mõnusam. Täna tegin Rossukale Külgratsmetega kordet. Tubli oli.. panin suht lõdvalt.
Helle toob vist gerdale uue steki ka täna. Suutsin eelmise katki teha ( Mitte hobuseid pekstes.) lihtsalt kuidagi oli see siie sealt pealt lahti ja nagu sitaks.. aga noh.. vb polnudki ainult mina süüdi :D
Aga jh.. Vigoriga olen ka enamustel üpäevadel tegelenud.. v.a. täna ja eile. muidu jooksutanud. puhastanud ja kaera andnud. Ja siis rohtu jalale..
Et siis lõpetan..
Lõppkokkuvõteks siis .... olen lihtsalt hale sitakott!

Tsaoo!

0 comments: