BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 25, 2010

Juurimaal & autokool.

Hommikul ARK-i ja saingi tehtud teooria. Sõitu ma küll tehtud ei saa.

Siis koju ja selat hiljem Juurikale. Sain Lätlase. Siuke tigedik aga hea hobune. Ainult liikuda võiks. Tegelt nagu oli vaja tugevama säärega ja siis Minni näitas minu peale. Jube tugev säär küll jah. Aga no esimese sammu ajal olid jalad läbi. Nii jube.... Aga hobune oli täiega pehme ja hea aga no ma ei jõudnud ajada. Vahepeal läks täidsa heaks aga galopp. Pole minu teema noh! Täiesti hull. Esiteks ta ju ei läind üldse hästi ja siis ei suutnud ma ju sees istuda ja tahtsin pidevalt ikka käega tõsta. Aga no vahepeal sain ja siis suri jälle välja. Pärast ühest jalast sain juba kaks ringi normilt. Jeezz. Enne teisest jalast pani ilge perseka :d
Siis jahutasin maha ja asjad korda- tekid selga ja koju :D

Jalad surevad. Päriselt .

0 comments: