BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 18, 2009

100 postitus.

100 saigi täis ja siis kohe kolmest päevast. Iseloomustuseks : Lillelaat, LILLELAAT ja veelkord lillelaat !;)
Hmm.. eks siis pmst iga päev vara üles- hilja üles.
Reedel kooli ei läinud kell 8 talli ja lillekale, sealt mingi peale viit tagasi. Laupäeval kell 6 üles, 7 talli ja lillekale.. ei tea millal tagasi jõudsin aga igastahes kell 9 koju.. aga oli tallis ainult veits, tegin varssade boksi ära. Pühapäeval kell 9 talli ja sealt lillekale mingi 2- 3 vahel tulime. Tulin Anjaga koos , poni käekõrval.. saime vist päikesepiste, sest jutt oli küll loll. Viisime poni ära ija istusime seal ja meile tuldi rolludega järgi.. Vedu! Tänx!!;D;D;D
Tegin varssade boksi ja siis tulid sõitjad.. Honda ja Beki siis. Pärast tegin veists üle ja jahutasin maha. Kõik. Rossukas sai nüüd laup. ja pühap. vaba. Reedel jooksutasin koos Sändy ja Unsaga. aeglane oli veits aga muidu norm. Veits niisama ja siis koju.. vist. Õhtul Meie Mehe kontserdile. Kell 2 kojuu ja sealt hommikul kell 6 üles ja 7 talli , jäime jh bussist maha ja saime autoga.
Natuke ebaloogiline jutt aga vähemalt kirjutasin niisamagi üles.
Laadal. Reede oli veel suht enamvähem.. algul Beki päris korralikult lollitas ja pärast oli Honda vihane põder. aga muidu norm. Ponii läks Anja juurde koju ja värki ja siis läksime ..Nagu alguses Mina- Bekiga, Gerda -Hondaga ja siis Minni- hettiga, hommikul tuli Gerda. Mõõõnužss! Sääred hõõrusin ära, ainult teksadega.
Reedel siis mina bekiga ja Gerda Unsaga.. anja tuli kodust poniga. Oi miuke uni oli ja siuke sahmimine, et üldse midagi süüa saaks, sest kedagi rohkem polnud.Igastahes.. tagasi tulime sammus ja lugesime raha.. ,) Mõtlesime küll, mis siis saab , kui ära lendab, sest Beki oli nats ebard ;) ( hea sõna :D)
Pühapäeval sain sinna rolluga. suht luts oli sest sai hommikul ikka magada, kuigi ma Eurovisiooni alguses jäin magama ja kellegiga midagi kokku ei leppinud ja siis kui üles ärkasin, siis ehmusin ja hel Gerdale ja tüpp oli jõhker uni ja ma ei saanud nagunii eriti midagi aru, mis ta rääkis. anja tuli ka siis poniga.. tüüp oli olnud õhtul lahti ja parki läinud :D ja boksi ära lammutanud ja anja suht väsind ja tige ;)Igastahes oli päris kerge päev. Õhtupoole siis võtsime jätsid ja läksime anjaga .. Viisime poni ära.
Siis see trenni värk. Tüüpsid tulid ja tahtsid sõita ja päris naljakas oli.... says: Ma võtan Honda! Mina: Ta on ponii!.. väike fail oli v?! :D::D ja siis küsisid, kuidas tagurdada saab, et saaks ära parkida hobuse. ja veel: Miks nad garaazis ei ole? ( tallis ) Ma tahan ka Ferraarit;))
Igastahes nalja sai. Päris prod tüpsid. '
Ma ei tea mida kirjutasin aga igastahes lambist sai midagi kirjutatud. Pühapäeval oli ainult see kõige hullem, et siuke uni oli, et sure ära. Lõpuks ikka nii sooda, et midagi aru ei saanud.
Head ütlemised , nendelt keda sõidutasime:
Pea meeles, et see ei ole masin, ta on loom, käitu temaga, kui loomaga..!?!?!:)
Ma olen ka kunagi hobust näinud!
Kas ta on Pipi hobune? ( Beki kohta)

Rohkem praegu meelde ei tule.
Tsauu.. te nagunii midagi aru ei saa, kui keegi juhtukski seda lugema:)

0 comments: