BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 11, 2009

17!

Jeezzhh.. Nüüd 17. Finally. Igastahes võrreldes eemise aastaga oli veits turvalisem. ( Eelmisel aastal oli mul sünnal hüpekas. Viplalaga ikka ;). Hea oli . Liikus ja värki aga maneez jäi meile natuke väikseks. Sõitsime siis peaaegu seina. Keerasime järsku ära ja siis pani edasi. Mina kuskil külje pael. Jäi siis takistuse ette seisma. Mina olin selga tagasi ronimas. Kuskil poole peal siis arvas, et hüppab üle. Täiesti lamp-. Panin siis kaela peal edasi. Siis selga ja naerukates. Maha ei kukunudki aga lõua sain katki. Aga ta oli hea ikkagi., ei tõrkunudki.;)!) Täna hommikul.. Peale suur söömist ja särki värki. Talli. Prääma. Hopsid õue ja boksid tehtud. Vesi ja hein ette ja bussile. Käisime Maksist ka läbi. Kirna. Helle pidi jalust maha jooksma. Vahetasin riided. Niisama .. Siis tegin varssade boksi ära. Hmm. päris väsitav aga tulemust väärt:). Tõin saepuru ka. Minni tõi ka. Olin niisama. Veiko oli juba tulnud ja rautas Honestet. Kui Unistus sai ka värgitud siis hakkasime Gerdaga talli tagant poolt koristama. Reed panime taha poole ja vankrid ette. Helle tuli ka . Tehime siis sadularuumi ja muud värgid ka. Mingi pool 5 oli kell ja mõtlesin, et teen Rossule ära( Kuna kell 6 lähen ära). Tõin ära. Tegin puhtaks jne. Võõtsin särgid-värgid ja platsile. Natuke ühte pidi ja teist pidi. Kummid peale. Kergelt.. jälle veit üht ja teist pidi. Siis veits tugevamalt. Nii super hästi sai täna aru ja tehtud. Mõnus vaadata, paar korda ainult pani pea alla ja üritas mingit rodeot teha. Muidu super. Siis panin korra mingit teist moodi ka. võtsin siis üldse ära ja tegin mõlemat pidi veits galoppi. Üht pidi ikka kihutas ka. Siis traav ja jahutasin. Natuke kordel. Siis talli päitsed pähe ja jalutama. Helle tegi kordet ja tuli ka minuga. Läksime veits.. siis tagasi. Panin talli kinni . anja paneb pärast sisse. Super tublid suksid mul ikka. (L) .
Tsauu!( homme ja ülehomme ei lähe kuhugi)

0 comments: