BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 23, 2009

Kolmapäev ja neljapäev

Jälle kaks päeva. Kolmapäeval.. Peale 8 tundi talli. Vahtisin 2 trenni ära ja niisama. Lõpuks kui teised jahutama läksid , mina viisin Rossu platsile ja jooksutasin. Jooksis..sitaks ilusti ja kihutas ka ringi. Vahepeal pani aiast välja. Mul oli väike hämming, ta pole kordagi sealt välja pannud. Siis igastahes aeda tagasi ja enam välja ei pannud. Käisin veel jahutamas koos HEllega ja pärast üksi. Hellega sain kojuu ka.
Täna siis. Talli 3se bussiga. Nojahh Kuna Els tahtis, et ma Bellakaga sõidaks. Eks ma siis sõitsin. Elu koba olen ikka ja ma ei saanud midagi aru. Jalused olid ka mingi suht pikad .Hüppasin ka, no kurat, ei saanud kuidagi normilt. Ei edasi, ega ka sees ei suutnud istuda..:S:S:S
Võtsin Rossuka välja, puhastasin. Hmm. Mõtlesin kaua mida teen ja tegin Korde, kummidega.Algul platsile ja niisama natuke soojaks. Kummid kergelt. Traavi mõlemat pidi jne. siis veits tugevamalt. Päris hästii.. Võtsin need üldse ära. veel nats kordet ja jahutus. Kiiresti jahtus ja vaatasin kuidas Gerdad Nestale kordet teevad jne. Lõpuks talli. Istusin niisama ja siis Rossu sisse, asjad ära, Vigorilt päitsed ära ja Bussile. Maie sõitis ka vastu. Kõik.

0 comments: