BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 23, 2009

Lalalaa...jutt jookseb;)

Kell 7 äratus ja veits peale 8 talli. Vahetasin riided ja toppisin mingi mega-mega palju riideid selga. Algul võtsin Sässu jope aga ikkagi lõpuks Gerda andis mulle oma mega sooja jope. Siis vedasin heina koplitesse laiali ja hobused välja.
Nüüd tuleb alles jutu point : Läksime regedega sõidutama. Küürisin siis Beki puhtaks ja Gerda küüris Unistust. Siis valjad ja sedelgas ja rangid külge. Maie rakendas kõigepealt Beki ette. Kuljused ja kellad ka :) Siis Unistus. Blondiin Gerda pani vihast lampi . Andis valed rihmad ja ei leidnud kuljuseid ega midagi. Osavus;) Siis Maie pani ukse kinni ja me sõitsime talli ette. Hea , et kokku ei sõitnud..peaaegu. Siis edasi -> Türi-Alliku poole. Mööda tee äärt oli suht norm . Panime vahepeal jää peale peaaegu ja muidu niisama hea,et regi ümber ei käinud. Muidu oli norm. Jõudsimegi kohale. Siis pidime mingi 10 minta ootama. Topiti lapsi riidesse. Meie Blondiin Gerdaga siis niisama seisime seal ja tegime nalja;) Ühed toppisid kotid lund täis ja sõitsid mäest alla..Unsa tahtis minema panna;) Meil Gerdaga oli igastahes veits külm..mitte väga veits. Lõpuks kui nad oma sada ringi olid ära tiirutanud..Läksime koju. Maie veits sõitis ja siis andis ohjad: Juhi ise ! Ok eks ma siis juhtisin.Päris norm ja ümber ei läinudki. Jõudsime Kirna siis Helena tuli peale veits ja sai küüti. Kui talli juurde jõudsime siis Rosanova juba pani saba püsti nende kuljuste peale..Tulevane reehobune ikka:) Tegin aia lahti ja sõitsid sisse..Kõige parem oli see, et Maie pani reega külili..Terve tee oli rääkinud: Vaata,et regi ümber ei lähe. Siis istus seal kummuli maas ja kutsus appi. Ma siis punnitasin seda rege tagasi..Ja lõpuks saingi. Aga Gerda appi ei jõudnuki kuna naeris kõhuli maas.. Eks päris naljaks oli ka:D:D:D Rakendasime lahti ja jalutasime tekkidega ja siis kopli. Meie jooksuga soojenema:)
Kuna Gerda ema pidi tulema kell 1, et Keskosse minna. Aega oli veits. Käisin veel Hellel abis: Unique hüppas vabahüpetel üle aia ja siis ma läksin sinna ette seisma. Päris normilt oli siis aia sees ja ilusti hüppas ka . Helle ainult korra vaatas,et Unique läheb täie hooga..minu poole..Ma siis raputasin seda aeda ja ei tulnudki üle. Helle arvas, et paneb minust üle veel , kuna tuli otse ja suure hooga :)
Võtsin Rossu. Mis siis ikka mõtlesime ,et paneme siis ise ette ja läheme. Gerda küsis, et kas oskan rakendada ja mina muidugi : Jaa! ainult Rossut peab keegi veel kinni hoidma..ta ei suuda paigal olla hakkab sammuma:)
Reed olid väljas ja Unsal on samad asjad mis Sändyl ja Beki ka käis samadega mis Rossul on. Kõik oli olemas ja siis kõigepeale andsin Helenale Rossu hoida ja siis Gerda hoidis pooleldi Sändyt ja mina rakendasin. Päris hästi läks. Kuigi ei tea kas need rihmad õieti lõpus panin aga pole hullu. Siis Rossu Rakendasime Elsuga kahekesi ., Kuna Rossu ei viitsi tavaliselt oodata. Päris ilusti oli täna ja siis läksime. Rossu ees;) Rossul oli look veits viltu aga Sändyl oli korras. tegime väikse tiiru põllu peal. Tubli oli ja ei teinudki midagi. Pärast siis võtsime hobused lahti ja lootsime, et Maie ei tule ja ei näe ..nagunii valesti rakendatud midagi:)
Läksime riideid vahetama ja siis Maie tuli ja küsis ,millal me need noored ette paneme ja me vastasime : Juba ära käidud.. ! Maiel oli väike imestus. Sändyga on Gerda ilma Maieta käind, kuna ta siuke rahulikum aga Rossu käis esimest korda nii. Hästii.
Käisime Keskos ära ja ei saanudki jaluseid...seal lihtsalt ei olnud..alati on olnud aga nüüd mitte..ainult mingid väiksed laste omad ja turvajalused. Ei saanudki midagi . Gerda ostis Virsule valjad ja sadulavöö ja Els ostis sadulavöö ja kindad.
Tallis tagasi. Vahetasime uuesti riided ja Gerdad läksid sõitma Virsu ja Fianaga. Sadulavöö sobis hästi ainult mina oleks peaaegu hammustada saanud ja valjastel oli kapsel suur. Oristasin veits seal. Pärast kui nad tagasi tulid siis Gerda proovis minu kapslit ( Mul Rosanoval sama suured valjad ja ka tumepruunid ainult minu ratsmed pruunid ja Gerdal lillakad ;P)See sobis Virsule ja vahetasime ära. Tema sai minu sitase kapsli ja mina tema uue :) Vähemalt Rossul nii suur nina, et suureks ei jää ;).
Kuna Gerda ei jõua ja Maie ka ütles siis, nüüd tegelen Robiniga ( loe :Vigoriga) ka. Pisike araalasepoiss, siuke õrnake. Puhastasin ja siis käisin veits kõndimas kah. Päris tubli kuigi ega iseloomu on :) Sässu küsis ka koguaeg..Kaua veel ?!.Aga läks aega ikka õrnalt ja ilusti pidin tegema juu .Säss tahtis,et ma tuleksin platsi äärde ,kui ta kordet teeb ja seepärast käisin ka jalutamas. Päis viisakas teine:). Andsin viilu leiba ka ja siis hullult aeglaselt sõi võttis mitu ampsu..naljakas oli ;) Ta nii pisike ju.
Muidu oli norm päev. Hästii. ;P Päis lühike tekst tuli ;)
Tsauu...

0 comments: