BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 26, 2009

Rallitüübid.

Täna läksin 3 aeg Prääma. Kõmpisin talli ja lasin hobused välja. Tegin bokse ja niisama vaatasin kuidas nad lollitavad. Hmm..viisin just viimast käru välja ja siis läksin vaatama kus hobused on, sest muidu nad istuvad ja söövad, kui oma jooksud on ära jooksnud. Aga nagu näha siis täna see nii ei olnud.
Hmm.. Nägin neid siis teisel pool põldu, kolmekesi vantsisid. Eks ma siis jooksin võtsin ämbri ja viskasin 3 peotäit sööta sisse ja võtsin jalutusnöörid. Läksin..Nad olid üle silla läinud ja juba teiste põldude peal..ma joooksin aga võimalikult vaikselt , sest nad ju ehmatavad muidu..Mina jooksen aga nemad jalutavad edagi ja siis jooksevad ja kimavad. Ma vahepeal kõndisin ja siis lälle jooksin. Vahepeal ma neid ei näinudki ja vaatasin ainult selle järgi ,kust jäljed lähevad. Lähen mööda jälgi..vahepeal jooksen ämbriga ja vahepeal kõndisin. Mingi paar põldu läks mööda ja paar maja ka. Siis nägin 3 täppi. Ok jooksin jälle.. Täpid kaovad ära. panen jälle mööda jälgi..Oi väsitav. siis näen kolm hobust mäe otsas vahivad..kergelt oli näha, läksin aga vahel oli põld..pikk põld. Hobused kaovad jälle.. Jooksen ja sumpan lumes.. (enne olid nad vähemalt mööda teed käinud;)) Jõuan sinna , kus hobused olid..mäe otsa..Näen alla elektriposti juures olid.. Kõmpisid. Siis sahistasin söödaga ja kutsusin kojuuu!. Algul nad ei kuulnud. Siis jälle võimalikult vaikselt jooksen. Hüüan jälle . Edri vaatab ja jäigi vahtima.. Kui veel lähemale jõuan siis Hiromant astus kaks sammu lähemale...aga siis pööras otsa ümber. Lõpuks ikka Viplala tuli ja kõndis mulle vastu ja teised tulid ka. Võtsin Viplala ja Hiromandi kinni. Edri jäi lahti. Tulin ja sumpasin üle põllu. Jalad olid läbimärjad ja raske oli kõndida. Hiromant oli ka jobu..Elas seljas ja nühkis. Edri läks algul ees..ootas siis järgi ja vahepeal püherdas põllul ja tuli järgii. Appi..algul mõtlesin ,et see põld ei saagi otsa ainult kõnni ja kõnni. Hiromant elas seljas ja see tee läks aeglaselt.
Oi..Mu kallis Tee! seal oli hea kõndida. Aga kuradima pikk tee veel ees. Kõnnin. Viplala oli tubli, kõndis täpselt minu tempos. Hiromant aga ei sand midagi aru. Ronis otsa ja sikutas . Vahtis mingit koera ja siis astus jala peale..Aii,see oli valus. ..vahepeal kõndis vist normilt kah. Aga enamuse ajast vahtis ja ronis otsa. Õlg on täiega calus. Eks ta sai ämbriga ka korra.Nii tont lihtsalt. Mööduvad majad ja põllud. Oi kui hea oli olla sirgel. Mis on kahe põllu pikkune aga vähemalt seal asus tall. Ega selle tee peal vahtis Hiromant kõike ja jälle tallus minu otsas. (Kurat, enne sai küll mööda kapatud.) Jõudsin sillani..seal vahtis kah..
Kergendus: Jõudsin Kopli.Lasin nad lahti ja panin aia üles. Ja tegin boksid lõpuni. Tõin saepuru ja panin heinad ,veed. Ja panin aia üles, nii et nad terve kopli peale ei saa. Muidu ei saaks õue.. :S
aga homme peavad saama. Mingi poolteist tundi käisin nendega. Vähemalt jahutatud said korralikult :) (Hiromant oli aia ära lõhkund (jälle!) ja kõik väljas. ) Nad olid kuskil Väätsa tee juures väljas. Päris tore jalutuskäik :D
Loodan,et homme peavad end korralikult üleval. ma homme Prääma ei lähe..Kirna.
Tsauu;)

0 comments: