BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 18, 2009

Kobaa!

Täna. Hommikul Prääma. Kella 9.05 bussiga. siis kõmpisin sinna. Lasin hobused välja ja tegin Viplala boksi ära. Tõin saepuru ära ja siis panin tüübid sisse. Hmm.. 11.00 bussiga Kirna. Bussijaama jooksin täiega... ja siis istusin 5 mina ja ootasin :S
Kirnas; Kõigepealt tuli buss vastu ja Minni, Anja ja Eliise olid peal. Oootasin neid järgi . Läksime talli. Panime puhuri ja asjad tööle. Istusin üle tunni aja seal , sõin Anja jogurti, vorsti ja kiivi ära ;P . Anja tegi Brättaka boksi ja ma ootasin süüa...näljane :) . Els tuli koos Sässuga. Ma olin juba Nelsoni boksiga alustanud. Siis ruttu sööma. Oleks võind mulle rohkem siis tuua :(.
Istusin ja sõin siis. Läksin tegin boksi lõpuni ja siis tuli juba Gerda. Rääkisin siis veits ja tegin varssade boksi ka ära. Siis Säss ja Gerda tegid bokse. Pidime heina ja vee panema. Meie Anjaga läksime rulli lükkama. Eriti hästi väla ei tulnud. Anja algul..peame otsa peale lükkama. Mina: Eii.. nii on raskem lükata. siiis Anja : ok. Ja ikkagi ei saanud edasi lükata ja pidime otsa peale lükkama:). Enam edasi me lükatud ei saanud. Ana tegi musklinalja ja iga kord kui lükkama hakkasime siis Anja vaatas otsa ja silmad läksid nii punni lihtsalt. Ma ei suutnud..Surin naeru kätte peaaegu. Siis Anja tahtis veel vetsu ka ronida :) Perv.. ( Minni ja Eliise panid vett) Gerdaga juttu ajama . Päris hea tekst oli. Els..Sa ei saa üksi minna, sa pead meiega tulema. ..Suren naeru kätte nohh;D. Hullult ketasse läks xd. Aga tuli ikkagi meiega. Tõime hopsid sisse ja panime valmis. Ma mingi ilgelt kaua ikka.. Aeglane. Vahepeal tuli juba Helle ka . Kisan siis : Tee vabaks!.. Aga tegelt oleks võinud ära ka paaritada xd. Läksin selga ja panin vöö kinni. Tüüp läks Unistuse peale kiima juba. Lõugas .
Läksime. Tagant tuli sahk ja siis tõstsime tempot. Nelson oleks hea meelega galppi pannud. Siis ootasin, et üle tee saaks.. Nelson läks jälle pöörde. Anja ronis Bekiga liiga lähedale. xd
Siis edasi. Põgenesime saha eest. Oleks peaaegu mingid kõndijad alla ajanud. Siis läksime ..kõndisime. Mingi aeg traavi. Anja koguaeg: OOta. Ega meil mingid traavlid pole ( Savi, et Nelson araablane juu) . :) Ja siis pani vahepeal( pidevalt) galoppi. Ok . Mingi Käo mäele jõudsime. Tiirutasime ringi . Mina küsin kuhu ma lähen.. Mingi mitu ümberpöördu ja ma läksin koguaeg vasakule, Anja aga koguaeg- Paremale . Kuskilt vahelt läksime läbi. Lihtsalt nagu mingi ava siukle suht madal ja kitsas. Anja : Me käisime siit ponidega, mahub küll. ( Blond nohh) .Eks me läksime. Mina Nelsoniga. Hmm.. Surusin end vastu keale. Tüüps päni ise ka pea alla ja läks. Mul jäi jalg ka kinni veel ja Nelon tegi mingi hüppe. Igastahes ma ühelt poolt mingi ilgelt sitane.. Mellu pakkis end üldse kokku kui läks. Siis edasi veits ja mingi järsk nõlv. Ok ..Aina paremaks läheb. Lähen siis aeglaselt alla sealt. Hea ,et jalad all olid. Elsu vingumist pidime ka pidevalt kuulama. Läksime sealt välja. Nelson vahtis kõike. Mingit jõge ja veel muru jne.
Üle põllu.. Jälle Anja pani : Mul ei ole traavel ( Araablane ..loll;D). Siis kuskilt tee pealt. Mäest ülesse ja põllu pealt. ja uuesti alla. Lamp. Siis üle tee ja edasi. Anja pani jälle tarka. Lähme sealt rullide tagant ja mingi 10 seki pärast- lähme siit üle põllu. Otsusta ära nohh. Mingi perssesõitmine oli ka ..Anja ja Sässu eriteema. siis kuskilt lambilt. Põllud. Traavis ja siis keegi hüüdis samm ja siis sammu ja siis ikkagi.. kes ütles samm.. traav ikka. Ahh midagi aru ei saanud. mingid susserdasid seal taga ja lõpuks ei saanud enam midagi aru. Anja läks ja siis tuli juba tagasi;) Ok . Siis pani Mellu alt minema. Teised tiirutasid ja ei saanud tagasi vist. Mina istun kõrval..seisan ja naeran. Panevad jälle mingid minema ja siis teised ka . Mingi susservusser. Ükshetk kõik kimasid mööda. Nelsonil närv krussis jälle. Siis Els ja Gerda panid ..Anja ka vist. Panid jälle. Fiana tegi veits rallit ja Bellakas oli ka veits teinud. Säss sõitis mulle Melluga külge.. Osta silmanägemine noh;) Els kisas Sässule , et tagasi võtaks aga Säss pani naeru ja ei suutnud midagi teha ;) Ma siis mõtlesin, et teen mõlemast jalast veits galoppi..ma muidu sammun seal ja teised kihutavad. Ok. Ühte pidi hea. Teisest jalast siis. Mina ei tea mis tal oli. Lihtsalt pani koonu. Põlvili vist- Gerda ütles. a lendasin üle pea alla aga lahti ei lasnud. siis tagasi selga . Tahtis jälle unsat karata ;) Tegin veits sammu traavi ja tõstsin korra uuesti. Läksin veits ja siis oleks peaaegu jälle koonu pannud, kui ratset käes poleks olnud. ma ei tea mis tal olid. teised said normilt ja tema mingi lampi- põllu peal..paks lumi. Siis niisama veits lõdvestust ja jalutasime koju poole. Jälle ehmatas mingi lampi. Siis kõndisime. Autod sõitsid mõõda. Üks jai seisma ja mingi ringutas vist. Keegi pani head teksti :'' Palvetab, kummardab jumalat, aga Maie ültas, et Jumalat pole olemas vaid on saatus ja saatust saab muuta jne. ''Mingi koer tuli üle põllu. Hullult väike ja panni hullult. Els jälle kisas. Meie kutsusime.: Kutsu, kutsuu! Hullult armas oli. Anja siis veel Bekiga tuigerdas.. Beki keeras otsa ümber ja siis Anja läks posti juurde tagasi. Üksi. Beki tegi head nalja. Keerutas ja siis küljendas . Tõmbas nokka ka ja me vaatasime seda kino.. hea .) Minni üldse sülitas verd . Siis Helena seisis mingi tee peal ja ootas.. Lamp. Nojahh. Läksime.. Mööda teed minid autojuhid lehvitasid ja vahtisid. Talli. Asjad korda ja niisama riietusruumis. Anja jättis pidevalt ukse lahti. ''Trammis oled sündind väää?!''Tõin siis Rossu ja puhastasin ära. Anja ja Säss kiusasid teda :P Panin siis tagasi. Tõmbasin Vigori harjaga üle ja võtsin päitsed ära. Vahetasin riided ja Sässiga bossile. Koju!

0 comments: